søndag den 3. april 2011

En hyggelig aften med applikation....


Jeg sidder lige og blogger, mens resten af Danmark ser krimi-serien "Den som dræber". Jeg tør ikke at se det - jeg er ikke så modig når jeg er alene hjemme ;)

Det er allerede en hel måned siden, at jeg havde mit første kursus i Broderi Moderne - tiden flyver afsted! Det gjorde den godt nok også den aften....tre timers kursus er godt nok ikke ret lang tid. Men det var en rigtig hyggelig aften, hvor der blev applikeret herlige ugler i glade farver. Jeg havde slet ikke tid til at tage billeder den aften, så billederne her er fra mit færdige prøvemateriale - to kinabøger fra Søstrene Grene fik nyt liv med omslag med applikerede ugler med et bredt udvalg af broderisting.


Motivet er lånt lige her hos shabbyblogs.com - ud fra tanken om at man ikke behøver at kunne tegne for at kunne applikere. Internettet er jo fyldt med alverdens herlige, flotte og sjove motiver, der bare venter på at blive omsat til broderi af en eller anden slags :)

2 kommentarer:

  1. Hej Anne :-) Jeg havde sletter ikke set dit indlæg her med uglerne! Jeg elsker den strithårede, der ligner en babyugle!!! Nåhhh :-D

    SvarSlet
  2. e er altså blevet rigtig flotte.. :D

    Joan / http://www.wooz.dk

    SvarSlet