søndag den 16. januar 2011

Jante er død!


Jeg har været på søndagstur i dag - på udflugt til TEX-STIL messen i Vejle sammen med to skønne kvinder. En søndagstur, som udelukkende gik ud på at kigge på broderi, stof og garn....og så må man selvfølgelig heller ikke glemme frokosten, der traditionen tro bestod af et stjerneskud.




På denne TEX-STIL messe har det lille nyskabende broderifirma fru zippe en stand.
De sælger broderi, som er lidt anderledes og måske en smule mere fremme i skoene. Der er noget forfriskende ved deres stil og ikke mindst deres lækre indpakninger. Så er man til broderi, er fru zippe helt sikkert værd at holde øje med!




Det er så her Jantes død kommer ind i billedet, for jeg kan nok ikke undgå at komme til at prale en lille smule. ;) For fire af puderne på fru zippes stand er mit første forsøg på at designe broderi, der rent faktisk skal sælges ude i den virkelige verden!



Jeg kan ikke lade være med at være en lille smule stolt og meget fornøjet. Og jeg er heller ikke bleg for at indrømme, at det var ret fedt at se sit eget navn på de små sedler ved de opsyede modeller - for selvom billedet er sløret, så står der rent faktisk design: anne sandbjerg! :)

10 kommentarer:

  1. Det var en dejlig søndag og dine puder gjorde sig bare SÅ godt - og solgte jo også forrygende. Det er en debut, der kalder på mere, så frem med ideerne :-)

    SvarSlet
  2. Du kan sagten rette rygge, det er nogle skønne broderier du har designet.
    Vi stod længe hos fru.Zippe og beundrede dem ;)
    Min kolega har såmendt også købt det med lakridskonfekten.
    Min tålmodighed rækker ikke til det ;(
    Derfor kan man jo godt falde i svime over skønne broderier.

    Tilykke med dem , Hilsen Yt.

    SvarSlet
  3. wauw...så får jeg lyst til broderi igen :D og pøj pøj med din broderifremtid :D

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot :-) Må da lige holde øje med dig og Fru Zippe :-)

    SvarSlet
  5. Tak for de herlige kommentarer og roserne - det varmer et ungt "Broderi-hjerte" og giver såmænd også lidt røde ører ;)

    SvarSlet
  6. De puder er noget af det fedeste, jeg længe har set! Farverige og garanteret sjove at brodere. :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er også betaget af dine smukke broderier - især colourful cobblestone multi - den skal jeg helt sikkert brodere på et tidspunkt! Jeg må se, om min lokale broderipusher har fået den hjem - ellers må hun jo bestille den.
    Kan man købe dine designs på nettet?
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  8. Du skylder lige Sasia en tak, for at hun henviste til dig! Hvor er det bare en rigtig lækker blog du har dig, og er du sindssyg, hvor er det nogle fede broderier du har designet. Jeg har længe gået og taget tilløb til det dersens broderi-noget, men har ikke helt vidst hvad jeg skulle gribe og gøre i ... dét tror jeg at jeg ved nu!
    1000 tak for inspirationen!
    Du har lige fået dig læser nr. 6!!
    Ha' en superskøn aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  9. hej anne
    kom lige forbi via anden blog :)
    Du kan være RIGTIG stolt de er rigtig flotte dine nydesignede broderier:) - lyder som en dejlig tur i havde :)
    kh♥

    SvarSlet
  10. Jamen tak tak skal i have:) det er altid dejligt når andre også kan lide det man laver!

    Mette du kan købe colourful cobblestones over netttet www.broderi-moderne.dk. webshoppen er vist ikke helt oppe at køre endnu, men man kan bare sende en mail under kontakt med bestilling til Pelse, så sender hun glad og gerne:)

    SvarSlet