onsdag den 19. januar 2011

Når man for SU for at nørde med textiler....

I dag er en god dag!
Jeg har nemlig Studiefri dag på skemaet - det betyder kort sagt, at jeg ikke skal bruge 4 timer i et arriva tog mellem Århus og Birk og i stedet kan bruge hele dagen på noget sjovt og samtidigt meget studie-relevant. (Måske skal det lige nævnes at jeg læser til tekstilformidler på 3. år på tekstiluddannelsen i Birk, ved Herning)
I dag er jeg nemlig aldeles fordybet i min fordybelseopgave i broderi. Og er der noget jeg synes er fedt så er det fordybelse på så højt plan at det grænser til uhæmmet nørderi!:) Det er der det bliver fantastisk og mageløst at beskæftige sig med tekstile materialer og teknikker.
Jeg er endnu ved at læse en masse litteratur om applikationsteknikken og dens lange historie, men snart skal jeg til at have fingrene i stof og broderigarn! Og så skal der eksperimenteres og leges - uh, hvor jeg glæder mig!
Efterhånden som projektet skrider frem, ligger jeg billeder ud her på bloggen...
Hvis der nu skulle være nogle der var ligeså tekstilnørdede som jeg ;)

2 kommentarer:

  1. Læste om Tekstilmessen over ved Hanne og tænkte, mon det er den Anne, og det var det jo :)))
    Hvor er det smukke puder du har designet, woww..
    Ses vi d.27. til igangsættermødet for Byens Bestemmelser?

    SvarSlet
  2. Tak :) Jo regner da bestemt med at komme d. 27 -man kan jo ikke sige nej til en broderi-udfordring!!

    SvarSlet