søndag den 30. januar 2011

Jeg har sørme fået en award...


Jeg har fået en award - jeg er ny i blogland, så det har jeg altså ikke prøvet før og skulle derfor også lige bruge et par dage på at forberede en takketale! ;)

Jeg har fået denne award af Sasia, min søde studiekammerat og trofaste medpassager i arriva toget, selvom hun ikke var sikker på om jeg ville have den! Men selvfølgelig vil jeg det Sasia - godt nok hader jeg kædebreve (ej det hedder det vist ikke i dag - nok nærmere kædeemails og - sms'er), men en award er jo noget andet!
Sasia skriver i sin "prisuddeling" om mig og min blog: Anne med "annesandbjerg" - fordi: Hun er en større nørd end mig og fortjener langt flere læsere end de 5 lige nu!
Tak for de rosende ord Sasia - for jeg tager dem altså som en kompliment - jeg elsker nemlig at nørde med tekstiler!

Med denne award følger der nogle forpligtelser - jeg skal:

....takke og linke til den person jeg har fået den af........og det skulle vist være klaret!

....fortælle 8 ting om mig selv - den var værre...

....og så skal jeg sidst, men ikke mindst jeg give awarden videre til 8 bloggere, jeg har fundet for nylig og fortælle dem om det

Først om mig & mig & mig & mig & mig & mig & mig & lige lidt mere om mig:

1. På efterskolen fik jeg ved den årlige prisuddeling titlen som "Årets tekstil-nørd", så det er lidt sjovt at modtage en award fra Sasia af samme grund. Det er vist ikke på mange efterskoler, der overhovedet findes sådan en titel, men nu var det selvfølgelig også "Den danske Husflidsefterskole" i Skjern.....

2. Ja, jeg er faktisk kun er 150 cm - og nej jeg er ikke automatisk dværg så! Det spørgsmål har jeg skulle svaret på 1.759.492 gange sådan ca.
- Hellere lille og charmerende end stor og irriterende! Det har jeg lært af min faster....

3. Selvom jeg er 26 år har jeg stadig en stor svaghed for KINDER CHOKOLADE - hvad det angår så bliver jeg vist aldrig rigtig voksen!

4. Jeg har faktisk læst Religionsvidenskab på Uni i Århus. Nogle kan bruge syv år på en akademisk uddannelse - for mig var 5 uger mere end rigeligt! ;) Det ser heldigvis ud til at jeg holder lidt længere ud på Tekstiluddannelsen - der er nemlig under et år tilbage til at jeg kan kalde mig tekstilformidler...

5. Jeg var ikke så begejstret for at bo i Viborg i de første 1½ år af min uddannelse. Jeg kedede mig ret meget der og ville hellere hjem til Århus igen - vi var da også nogle stykker som konsekvent omtalte byen som "Det falske sted"! ;) Faktisk kedede jeg mig så meget at jeg begyndte at hækle et slumretæppe med 308 lapper, det er så ikke lige helt færdig endnu.....så skulle jeg vist være blevet boende på "Det falske sted" lidt længere....

6. Selvom jeg ikke er så gammel, så har jeg flyttet adresse ret mange gange. Faktisk så mange gange at jeg ikke kunne svare på spørgsmålet om HVOR mange gange? - da den rare "indboforsikringsmand" spurgte mig om det. Men jeg er vist kommet til at love min familie at jeg lige bliver boende her lidt endnu......De syntes nemlig det var lidt hårdt at slæbe 86 flyttekasser + det løse op på 5 . sal! Hvad kan jeg sige garn og stof fylder ret meget....

7. Jeg elsker at: hækle, strikke, sy og alt mulig andet tekstilt, men jeg er helt forelsket i broderi -broderi er bare noget af det mest mageløse i den mærkværdige verden. Jeg startede med at brodere da jeg var 10 år jeg har ikke i sinde nogensinde at holde op!

8. Jeg ved det godt! Jeg er total misbruger af dem her "!" og dem her "-" og så også lige de her "...." - beklager, hvis det forstyrrer læsningen alt for meget!.....men jeg synes altså det nogle gange er nemmere at forklare, hvad man mener med en god protion tankestreger, udråbstegn og så lige et par punktummer eller ti!........ ;)

og så tror jeg lige jeg venter med den sidste del af opgaven til en anden dag - for klokken er vist ved at være mange og Arriva toget kører mod Birk alt for tidligt i morgen tidlig....men heldigvis står Sasia på i Skanderborg og så skal vi have te! - det er nemlig for dyrt at drikke Baresso hver morgen, når man er på SU. Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar