torsdag den 6. januar 2011

Jeg er ikke den store nytårstaler!

Ved nytår er der, som vi alle ved, tradition for at holde nytårstaler og gøre status over det år der nu engang er gået.
Da det jo er forbeholdt Dronningen og Statsministeren at holde tale til hele nationen, må vi andre nøjes med at gøre det i det små. Sådan mest for os selv og overveje hvilke radikale ændriger der skal ske i det nye år....
og her kommer klassikeren selvfølgelig ind i billedet: NYTÅRSFORSÆTTET!!


Mit tema for nytårsforsæt i år må vist siges at være orden og oprydning....
Der skal ryddes op og sorteres i både garn, stof og ikke mindst alt broderigarnet. Mapperne med strikkeopskrifter og andre kreative ideer burde nok også lige organiseres lidt!
Jeg er derfor gået i gang med en større oprydning ( i hvert fald i teorien, ikke helt i praksis endnu!). Men det er ikke kun i lejligheden der skal ryddes op - også på computeren.
Jeg ved ikke om der er noget der hedder computer feng-shui, men hvis der er, så kan min computer i hvert fald godt trænge til en ordentlig omgang!!
For det der fænomen med at alle dokumenter er gemt på deres rette plads, det har aldrig rigtig vist sig hos mig.


Men fordi det i bund og grund er er lidt overvurderet med alt det orden og jeg egentlig godt kan lide moderate kreative kaos-tilstande indimellem (bortset fra når jeg ikke kan finde det jeg leder efter!!), så starter jeg året 2011 i bedste stil med at overspringshandle fra nytårsforsættene!
- og det lige her på bloggen med flytning til ny adresse, navneforandring og en gennemgående makeover!
Det layout jeg startede ud med viste sig ikke rigtig at fungere for mig - det var bare ikke MIG når det kom til stykket! Så det du ser nu er den nye blog - MIN blog! - men du er selvfølgelig stadig velkommen til at læse med! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar