onsdag den 3. november 2010

Man må starte et sted......

Der er altid noget skræmmende ved at sætte den første blyantsstreg på et tomt stykke papir. Det er lidt den samme følelse jeg har nu, hvor jeg forsøger mig med de første spæde sætninger på denne endnu uspolerede blog.

For snart 2½ år siden blev mine øjne åbnet for en helt ny verden - "Blog-verdenen".
Jeg var straks fanget og fascineret af den kreativitet, inspiration og spændende personligheder der eksisterede her.
Jeg følte en pludeslig trang til at være med - til at deltage aktivt og lave min egen blog. Da nyhedens interesse havde lagt sig, druknede bloggen i midlertid i opgaveafleveringer, pendlertid og alverdens andre ting.

Den gamle blog afgik ved døden en kold efterårsdag i oktober - efter mere end et års stilhed...
Nu prøver jeg imidlertid igen med en ny - simpelthen fordi jeg ikke kan lade vær'!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar