onsdag den 15. juni 2011

PAUSE

Som den opmærksomme læser nok har opdaget, så har der været ret så STILLE i ret LANG TID her på bloggen. Det er ikke fordi jeg ikke laver noget! Jeg har bare haft travlt med en konfirmationskjole sideløbende med to store fordybelsesopgaver på studiet. Og så lige pludselig inden jeg kunne nå at se sig om, sneg eksamen sig også ind på mig!



Så det næste stykke tid holder jeg lige en lille blogpause - ligesom jeg har gjort de sidste par måneder! Jeg vender dog stærkt tilbage! Jeg skal bare lige have overstået eksamen og en flytning først - og så lige have styr på at behandle billeder i Photoshop så de ikke fylder så meget her på bloggen;)


Håber i vil have tålmodighed med mig :)


Billedet er en af Pelses mageløse puder (som jeg bliver nødt til at brodere engang!) og er lånt fra Broderi modernes hjemmeside! Tak for lån :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar